2008. április 8.
InterContinental Budapest
E-Business Symposium
Ha lehet hinni a statisztikáknak, a magyar lakosság egyre jobban „rákattan” az internetre. Igaz, az átlagfogyasztó ma még tartózkodó a világhálón való üzletkötéstől, ám azért egyre több olyan vállalkozás akad, amelyek ma már figyelemre méltó profitot termelnek az online piactéren. Vajon kik ők és mi a titkuk? Számítani lehet-e újabb sikertörténetekre az ágazatban? Mit hozhat a jövő az interneten portékáikat kínálók és a fogyasztók számára? Bár sokakat foglalkoztatnak az ilyen és ehhez hasonló kérdések, megválaszolásuk nem könnyű feladat. Az idén első alkalommal megrendezésre kerülő E-Business Symposium mégis kísérletet tesz erre.
A III. Web 2.0 Symposium folytatásaként 12 előadással, beszélgetéssel és 24 előadóval jelentkezünk az InterContinental Szállodából. Konferenciáink nem csupán új szakmai ismeretek megszerzésére nyújtanak lehetőséget, de kitűnő alkalmat teremtenek magas szintű networking-re, új szakmai kapcsolatok kialakítására.
A konferencia előadói között:
Dietrich Tamás
vezérigazgató
Bookline.hu Nyrt. |
Matyi Dezső
ügyvezető igazgató
Pécsi Direct Kft. |
Várkonyi Balázs
ügyvezető igazgató
Extreme Digital |