Előadók

« Előadók A-KElőadók L-Z

Matyi Dezső
ügyvezető igazgató, Pécsi Direct Kft
1968. március 27-én született Siklóson. Érettségi után társadalombiztosítási ellenőrként dolgozott, majd katonaság után az illetékhivatalnál lett értékelő. 1989-ben a Kossuth Könyvkiadó utcai árusa lett alvállalkozóként. 1990-ben önálló céget hozott létre, és sikerült néhány kasszasikerrel – például az Agykontroll-könyvek felvásárlásával és terítésével – növelnie tőkéjét. Hamarosan saját kiadót alapított, melyet kislányáról, Alexandráról nevezett el. Első üzletét 1993-ban szerezte meg, de a nagy áttörést a Plaza Centersszel aláírt, a plazákban nyíló könyvesboltok bérleti jogára vonatkozó, kizárólagossági szerződés hozta. Mára már 75 könyvesbolt tartozik a hálózathoz, köztük három könyvpalota: a Nyugati téren, a Károly körúton és az Andrássy úton, amelyek kulturális központtá is váltak. 2004-ben Pécs központjában „A Hordó” néven új üzletet nyitott, mely a borok nagy választékát kínálja, valamint „Bor és könyv” néven több Alexandra áruházban a könyvek mellett, borok vásárlására is lehetőség van. 2004 óta szőlőterületeket vásárolt Villány, Pécs, Szekszárd, Badacsony, Tokaj régiókban. A majd 100 ha-os területről Matias Pincészet néven értékesíti majd a prémium kategóriájú borokat. 2002-ben Pro Communitate Emlékérmet kapott. Az Európa Kulturális Fővárosa cím elnyerésére kiírt pályázaton a pécsi tender főtámogatója volt.
Mihálovits András
szerkesztő, Milliók reggelire, Rádió Cáfé 98.6
1994-ben szerzett diplomát a Pannon Agrártudományi Egyetemen, de még abban az évben pályát változtatott és újságíróként kezdett dolgozni egy agrárgazdasági hetilapnál. Azóta is gazdasági újságíróként tevékenykedik. 1998-tól 2001-ig a Népszava, majd 2001-től 2006-ig a Népszabadság gazdaságpolitikai rovatának munkatársa. Először az agrárgazdaság és az élelmiszeripar, később a kereskedelem és a pénzvilág témakörében publikál. Megfordul az elektronikus médiában is. Az MTV1-nél riporterként, az RTL Klubnál pedig az Ecopoly című business reality című műsorának szakértőjeként tevékenykedik. 2002 augusztusától előbb a Forintos Percek, majd a Milliók Reggelire című pénzügyi tudakozó műsorvezetője a RádióCafé 98.6-on. Jelenleg a Gazdasági Versenyhivatal szóvivője, de emellett szabadúszó újságíróként publikál gazdasági témák.
Nagy Attila
ügyvezető igazgató, depo.hu
A Hírek Média ügyvezető igazgatója és alapító társtulajdonosa. Termékeik közé tartozik a depo.hu, a maxima, a kutatocentrum.hu és a jobinfo is. A műszaki informatikus végzettségű vezető a kezdetek óta részt vesz a vállalat irányításában. Nagy Attila feladatai közé tartozik a cég stratégiájának tervezése, valamint az új szolgáltatások és megoldások fejlesztéseinek irányítása.
Palocsay Géza
online hirdetési igazgató, Sanoma Budapest Zrt.
27 éves, 2002-ben Vállalkozásszervező közgazdászként végzett a Szent István egyetem Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémián. A Sanománál 2001 szeptembere óta van, pályafutását gyakornokként kezdte. 2003-tól értékesítőként, 2006-tól pedig az újonnan alakult szolgáltatásértékesítési csoport vezetőjeként tevékenykedett, majd 2007 májusától a teljes online sales tevékenységért felel hirdetési igazgatóként.
Parrag Krisztina
ügyfélkapcsolati igazgató, Carnation Zrt
Közgazdász, a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen szerzett diplomát vezetés-szervezés szakirányon. Egyetemi évei alatt a Rajk László Szakkollégium tagja, ahol 3 éven keresztül a diákszervezet vezető testületének tagja. Utolsó két egyetemi éve során kezd el aktívan foglalkozni az Internet, az online kommunikáció és a vállalatok stratégiaalkotási és megvalósítási folyamatának kapcsolatával. Gyakorlatát a Kirowski Zrt-nél tölti, ezt követően az Arthur Andersennél helyezkedik el vezetési tanácsadás területen, ezzel párhuzamosan a Rajk László Szakkollégiumban stratégiai menedzsmenttel foglalkozó kurzust vezet. 2002-től a Carnation tanácsadója, webfejlesztési, online kommunikációs tapasztalatait olyan vállalatok projektjeinek menedzsmentje során szerzi, mint az OFFI, Sanoma, Beiersdorf, CIB, Generali, Pannon. 2005-től vezető tanácsadó, feladatai közé tartozik a Carnation tanácsadói divíziójának szakmai vezetése, koordinációja, tanácsadói projektekben való részvétel, fejlesztési és online kommunikációs projektek magas szintű koordinációja. 2007. januártól ügyfélkapcsolati igazgató, a tanácsadói csapat szakmai vezetését továbbra is megtartva, céges stratégiák kidolgozásáért, megvalósításáért és nemzetközi projektek koordinációjáért is felel. Fő szakmai érdeklődési területei a web2.0 és az online kommunikáció, mindkét témában rendszeresen tart előadásokat, és vesz részt jelentős hazai és külföldi konferenciákon.
Perger Péter
ügyvezető igazgató,netpincer.hu
Programozói képzettsége ellenére 1999-ben közgazdász diplomát szerez a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen. Már a diákévek alatt munkakapcsolatba kerül az internettel, így üzlettársával az ezredfordulón megalapítja a NetPincér.hu e-kereskedelmi oldalt. Az ételrendelési piacon közvetítő kereskedelmet folytató vállalkozás informatikai fejlesztéseit felügyeli és irányítja a mai napig. Bár a cég jelenleg 8 országban teszi lehetővé az internetes pizzarendelést, a fő tevékenyéség mellett Péter tevékenyen részt vesz a Viala Kft. szoftver és keresőmarketing üzletágainak építésében.
Pozsonyi György
fejlesztési igazgató, utisugo.hu
Informatikus, 1996 óta foglalkozik weblapok és internetes alkalmazások fejlesztésével, integrálásával. A Fornax Rt.-nél kezdetben a dinamikus webtartalmak és adatbázis kapcsolatok fejlesztése, valamint az akkor még új Java és Flash technológiák alkalmazása volt a feladata egy lelkes és innovatív csapatban. Főbb munkái: a Fornax Rt. szolgáltatásai, a Siemens Rt. weboldalai és e-business megoldása, további e-business megoldások hazai vállalatok számára, design és ergonómiai feladatok, így például az AltaVizsla projekt. Egy rövid call center alkalmazásfejlesztési kitérő után a MatávNet (később Axelero) webfejlesztési vezetője, ahol az [origo] korábbi arculatváltásán és projektjeinek megvalósításán túl, külső partnerek számára fejlesztési és tanácsadási feladatokat végez, illetve koordinálja azokat. 2000-ben a Hungexpo virtuális kiállításainak technikai megvalósításán dolgozott, mint a megbízott projektcég fejlesztési igazgatója. A Hungexpo stratégiai-partnerváltásakor a projektcéget megtartva résztulajdonosként létrehozta az Instantweb Kft.-t, amely tartalomszolgáltatási rendszerekkel, e-business megoldásokkal és online marketinggel foglalkozik. A szakember legújabb, az elmúlt évek tapasztalataira alapozott kísérlete az ÚtiSúgó.hu, amely 2003. óta sikeresen működik és fejlődik.
Rácz István
online üzletágvezető, Biztosítás.hu Biztosítási Alkusz Kft.
Rácz István magasépítő, biztosítási tanácsadó. 2000-től a Wallis Csoport biztosítási alkusz cégének ügyvezetője, majd a 2004-ben történő profiltisztítást követően alaptevékenységgé váló, www.biztositas.hu név alatt működő online üzletág vezetője, a társaság résztulajdonosa. A magyarországi online biztosítás kialakulásának ismert alakja, a szektor jogszerű működése érdekében szükséges fontos törvénymódosítások kezdeményezője. A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének Online Elnöki Tanácsadója.
Répás Róbert
termékmanager, marketline.hu
Répás Róbert 2000-ben fejezte be tanulmányait Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján. 2002- től a Magyar Posta Zrt. Postai Elektronikus Piactér (PEP) projekt vállalatközi elektronikus kereskedelmi részének tagja. 2003-tól a Postai Elektronikus Nyílt Piactér vezetője. Komoly energiát fordított a Posta beszerzési tevékenységében az elektronikus megoldások bevezetésére. Ezzel párhuzamosan kezdett az elektronikus közbeszerzés lehetőségeivel foglalkozni,így 2005-ben megszerezte a közbeszerzési referens képesítést. 2006 közepétől a T-Online Magyarország Marketline üzletágának termékmenedzsere.
Schneider Henrik
Vezetési tanácsadó, Stepchange Kft
A StepChange tanácsadócég társalapító-tulajdonosa, a Harvard Egyetem Berkman Center for Internet & Society volt ösztöndíjas kutatója. Korábban 5 évet dolgozott az Accenture vezető globális tanácsadócég távközlési iparág stratégiai tanácsadási üzletágában. Doktorjelölt a BME Gazdaságtudományi karán. 2001-ben társszerzőként „IT és Internetes Inkubátorházak” címmel jelent meg könyve. Folyamatosan publikál több jelentős hazai és külföldi kutatási folyóiratban és üzleti magazinban. Rendszeres meghívott előadója és látogatója hazai és nemzetközi konferenciáknak Web2.0, Tudásmenedzsment és munkahelyi technológiaváltozások témákban. Honlap: Henriknet.com
Somogyi Péter Pál
hirdetési igazgató, [origo] Zrt.
2002-ben végzett a Pécsi Tudomány Egyetem Közgazdaságtudományi Karán közgazdászként. Közben 1999-ben már az [origo]-t kiadó – akkor még – Matávnet Kft.-hez csatlakozik, és az egyetem utolsó éveit e kettőségben fejezi be. Ezt követően továbbra is az [origo] médiaértékesítési részlegén marad, kezdetben mint traffic menedzser majd már mint médiaértékesítő. A Matávnet idő közben számos átalakuláson megy keresztül (Axelero majd T-Online ) mire 2007. október 1.-én [origo] Zrt. néven külön Médiacéggé alakul át a T-Online korábbi Tartalomszolgáltatási Igazgatósága. A szakember 2007 februárjától irányítja az [origo] Zrt. médiaértékesítési csapatát, az [origo] Adhouse-t. A szakember nevéhez a cég keresőmarketing és online direkt marketing termékeinek kifejlesztése, piaci bevezetése mellett számos más kiemelkedő projekt és újítás is kötődik. Jelenleg az [origo] Adhouse teljes körű kiépítése / bevezetése a legfontosabb feladata
Szabó Ákos
hirdetési igazgató, Index Zrt.
1992-ben végzett a BME Építészmérnöki Karán. 1998-ig a Graphisoft értékesítési képviselőjeként dolgozott a Közel- és Távol-Keleten, Ausztráliában és Új-Zélandon. 2000-től az Index.hu Rt. majd Zrt. értékesítési és marketing-igazgatója. Az Indexet is tulajdonló Közép-Európai Média és Kiadó Zrt. értékesítésért felelős csoportszintű vezetője, az Index.hu Zrt. és a Bookline Nyrt. igazgatótanácsi tagja.
Várkonyi Balázs
ügyvezető igazgató, Extreme Digital
Várkonyi Balázs 1979-ben született Budapesten. A Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett diplomát műszaki menedzser szakon. 1994-ben, még gimnazistaként használt számítógépekkel kezdett kereskedni, majd Extreme Computer néven nyitott belvárosi boltot. Az Extreme Digitalt 2001-ben alapította üzlettársával, Kelemen Gyulával. A vállalat 35 százalékos részesedésével piacvezető az internetes áruházak között.

« Előadók A-KElőadók L-Z